Regeneracja filtrów cząstek stałych


Budowa filtra

Charakterystyczna budowa jest niepowtarzalna w swoim wykonaniu. Monolityczny rdzeń zbudowany jest z kanałów naprzemiennie zaślepionych. Mikropory w ścianach monolitu mają średnicę ok. 8 - 12 mikronów i to one właśnie pełnią funkcję filtracyjną. Wraz z upływem kilometrów kanały ulegają zapełnieniem sadzą lub popiołem. Wypełnienie kanałów powoduje zmniejszenie jego przepustowości, co w konsekwencji prowadzi do potrzeby przeprowadzenia jego regeneracji.

Regeneracja

Przywracanie sprawności filtra w 99%

Dzięki metodzie hydrodynamicznej, jesteśmy w stanie przywrócić sprawność filtra do wartości fabrycznych.

Brak ingerencji w konstrukcję filtra

Nie rozcinamy, nie spawamy! Nasza praca nie narusza budowy filtra i pozostaje dla niego praktycznie bezinwazyjna.

Diagnoza sprawności filtra przed i po czyszczeniu

Dostaniesz od nas imienny wydruk i zalecenia co do dalszej eksploatacji pojazdu.

12 miesięcy gwarancji bez limitu kilometrów

Jesteśmy pewni swoich usług i na każdy filtr poświęcamy potrzebną ilość czasu.

Cennik

Tutaj miał być jakiś mądry tekst, ale jeszcze nikt go nie wymyślił.
Osobowe
od
399
  • Osobowe i dostawcze
  • Filtry suche i mokre
  • Katalizatory
  • Adblue
Ciężarowe
od
799
  • Ciężarowe
  • Euro 5 i Euro 6
  • Katalizatory DOC
  • Układy SCR
Specjalne
od
499
  • Pojazdy specjalne
  • Maszyny budowlane
  • Wózki widłowe
  • Ciągniki rolnicze
Szukaj