
Budowa filtra
Charakterystyczna budowa jest niepowtarzalna w swoim wykonaniu. Monolityczny rdzeń zbudowany jest z kanałów naprzemiennie zaślepionych. Mikropory w ścianach monolitu mają średnicę ok. 8 - 12 mikronów i to one właśnie pełnią funkcję filtracyjną. Wraz z upływem kilometrów kanały ulegają zapełnieniem sadzą lub popiołem. Wypełnienie kanałów powoduje zmniejszenie jego przepustowości, co w konsekwencji prowadzi do potrzeby przeprowadzenia jego regeneracji.
Regeneracja
Przywracanie sprawności filtra w 99%
Dzięki metodzie hydrodynamicznej, jesteśmy w stanie przywrócić sprawność filtra do wartości fabrycznych.
Brak ingerencji w konstrukcję filtra
Nie rozcinamy, nie spawamy! Nasza praca nie narusza budowy filtra i pozostaje dla niego praktycznie bezinwazyjna.
Diagnoza sprawności filtra przed i po czyszczeniu
Dostaniesz od nas imienny wydruk i zalecenia co do dalszej eksploatacji pojazdu.
12 miesięcy gwarancji bez limitu kilometrów
Jesteśmy pewni swoich usług i na każdy filtr poświęcamy potrzebną ilość czasu.
Cennik
Tutaj miał być jakiś mądry tekst, ale jeszcze nikt go nie wymyślił.
Osobowe
od
399
- Osobowe i dostawcze
- Filtry suche i mokre
- Katalizatory
- Adblue
Ciężarowe
od
799
- Ciężarowe
- Euro 5 i Euro 6
- Katalizatory DOC
- Układy SCR
Specjalne
od
499
- Pojazdy specjalne
- Maszyny budowlane
- Wózki widłowe
- Ciągniki rolnicze
